NYHET

Möt vår Aconaut på servicedesk

hej

Pernilla Sundberg, Service Desk Tekniker

Acons Servicedesk är ett kundnära team som löser ut kundens ärenden snabbt och smidigt. Pernilla Sundberg är Lyckselebon som började på Acons servicedesk som sommarvikarie för några år sedan. Nu kombinerar hon sina studier, ett kandidatprogram inom systemvetenskap med extrajobb på Acon.

- Som servicedesktekniker på Acon är jag första kontakten med kund, oavsett om det har uppstått en incident eller om det gäller en förfrågan, det handlar om att snabbt och enkelt lösa kundens problem och att hela tiden ha nära kontakt med kunden – vilket är något jag trivs väldigt bra med, säger Pernilla Sundberg. Hon fortsätter:

 

- Att jag dessutom får möjligheten att arbeta inom teknik och IT som jag tycker är intressant är uppskattat. Jag gillar även flexibiliteten i arbetet som går bra att kombinera med studierna samtidigt som jag kan vara en bra resurs för teamet. Som pricken över i:et får jag bra erfarenheter och kunskaper som jag använder som ett stöd i min utbildning, fortsätter Pernilla Sundberg.

 

Acons servicedesk tar emot närmare 1200 ärenden varje vecka och har en bred erfarenhet inom både retail och industri, där kundteam inom varje respektive segment skapas för att på bästa möjliga sätt möta kundens behov och utveckla specialistkompetens inom kundernas olika miljöer.

 

Just nu söker Acon fler personer till sin servicedesk som är intresserad av extrajobb. Besök vår karriärsida för att läsa mer. 

Nästa artikel Så fortsätter Acon sin satsning genom omorganisation och tydliga affärsområden
NYHET

Möt vår Aconaut på servicedesk

hej

Pernilla Sundberg, Service Desk Tekniker

Acons Servicedesk är ett kundnära team som löser ut kundens ärenden snabbt och smidigt. Pernilla Sundberg är Lyckselebon som började på Acons servicedesk som sommarvikarie för några år sedan. Nu kombinerar hon sina studier, ett kandidatprogram inom systemvetenskap med extrajobb på Acon.

- Som servicedesktekniker på Acon är jag första kontakten med kund, oavsett om det har uppstått en incident eller om det gäller en förfrågan, det handlar om att snabbt och enkelt lösa kundens problem och att hela tiden ha nära kontakt med kunden – vilket är något jag trivs väldigt bra med, säger Pernilla Sundberg. Hon fortsätter:

 

- Att jag dessutom får möjligheten att arbeta inom teknik och IT som jag tycker är intressant är uppskattat. Jag gillar även flexibiliteten i arbetet som går bra att kombinera med studierna samtidigt som jag kan vara en bra resurs för teamet. Som pricken över i:et får jag bra erfarenheter och kunskaper som jag använder som ett stöd i min utbildning, fortsätter Pernilla Sundberg.

 

Acons servicedesk tar emot närmare 1200 ärenden varje vecka och har en bred erfarenhet inom både retail och industri, där kundteam inom varje respektive segment skapas för att på bästa möjliga sätt möta kundens behov och utveckla specialistkompetens inom kundernas olika miljöer.

 

Just nu söker Acon fler personer till sin servicedesk som är intresserad av extrajobb. Besök vår karriärsida för att läsa mer. 

Nästa artikel Så fortsätter Acon sin satsning genom omorganisation och tydliga affärsområden

Certifierade och behöriga

Registrera dig för vårt nyhetsbrev och få nya branschinsikter.

Vill du veta mer om våra tjänster?

Ring oss på 0950-277 50 eller fyll i formuläret så hör vi av oss!

Vi använder Cookies för att göra innehållet mer personligt i framtida erbjudanden och sociala medier samt för att analysera trafik. Vi delar också information om din användning med våra partners inom sociala medier, annonsering och analys som kan kombinera det med annan information som du tillhandahåller till dem från din egen användning av deras tjänster. Du samtycker till dessa Cookies genom att fortsätta använda denna hemsida.

Ok